755激光脫毛優惠之per FACE體驗分享 |可以考慮嘅755脫毛優惠-小女子

【這不是業配文/2020重開beauty category】以前有留意開755脫毛優惠,先後join過2間嘅755激光脫毛優惠。今次per FACE係第3間,環境比想像中大,高層仲有全海景。我見到per FACE用緊新機,加上見寫晒價錢出黎又唔係貴,於是就book…

(這不是業配文)*755激光脫毛體驗分享 @ per FACE*

小女子比較少分享美容,因為開blog早期每隔兩日就收到美容sponsor嘅dm,感覺有d濫,所以有一段時間一律唔接+唔寫beauty article…(利申:唔寫唔代表自己無幫襯)

脫毛方面,以前個人有留意開激光脫毛優惠,先後join過2間公司嘅755脫毛優惠…

第1間係最大最出名嗰間755,幾年前佢tst新center剛剛開,有free trial同755脫毛優惠,free做左手指+用激光脫毛優惠做左小腿,之後原本想加錢買full body但consultant開個價係天價(接近6位數字),放棄…

第2間,cwb,前年一路幫襯到而家,最初上去係見到佢有個755激光脫毛優惠(而家好似仲有做緊),$755可以揀2個部位,我揀咗underarm+vline,每個部位可以幫我脫3次。用完嗰3+3一共6次嘅激光脫毛優惠之後,我被游說買左大腿+全背各6次(最後脫左7次+8次脫清),佢就送番原本underarm+vline嘅full course俾我。治療師LUCKA手勢好好,可惜上年尾佢唔做去working holiday,我亦剛好完晒所有療程…

今次主角per FACE係第3間,有幾間分店,我今次揀左cwb,咁橋喺上面第2間樓上,同一幢樓搭同一部lift添…

揀per FACE係因為好好人嘅LUCKA最後1次treatment時有同我介紹過755激光脫毛原來有新機,會快D+舒服D,而我見到per FACE用緊呢部新機,加上見寫晒價錢出黎又唔係貴,於是就book…

而出體驗分享嘅原因,係因為第1:佢地ok值得分享+第2:小女子決定2020重新開番個beauty category(業配文暫不考慮謝謝)…


環境比想像中大,高層半層仲有全海景。一入去填form飲花茶見consultant指定步驟,我坐間房可以喺門口望到,幾光猛,唔知點解會有種比較安全嘅感覺,比迷宮or密室setting好太多太多…



同consultant姐姐傾左差唔多半個鐘,原來佢之前做過en,大家都有bio底溝通就方便好多了。我今次book full bikini,之前未打過full,所以佢都好詳細講晒所有要注意事項俾我知。我順手問左佢755激光脫毛新機有咩特點,佢講嘅同舊公司LUCKA大致差唔多:快D+舒服D,同埋治療師要求會高D。今次幫我打嘅治療師年紀應同我差唔多,即經驗都有番咁上下…


佢先幫我做spot test,任何未做過呢部pro le新機嘅新客(like me)都一定要做。眼罩佢地都有專用款,比較重身,優點係唔會有漏光。部機快左係明顯嘅,如果只計打嘅時間full bikini都係15分鐘,感覺就比之前上一間脫underarm仲細dd…

手勢方面,雖然新機,但感覺到治療師係熟手嘅,乾淨俐落唔會尷尷尬尬,掃左幾round成個過程完全無拖刀。治療師黎講佢唔算好健談,又或者見我無乜野講佢寧願專心打,又或者呢間公司唔興r水吹掛…

一路打,成日諗起之前某元祖級美容達人開live拍full bikini,真心唔明點做到…


換好衫再享用埋個Dyson(好似係呢度嘅名物)出返門口,同consultant say個hi約埋時間就走。一落樓勁大雨,好彩d樓有得遮到去巴士站…

per FACE地址部位價錢等只要google就會見到,唔喺度share了,我買嘅full bikini係$6600,可以到店先付款,免訂金。


留言